Wednesday 22 March 2023

Rreth Blogut Fëmijëri e lumtur


 Çfarë do të gjeni në këtë blog?




Në blogun tim ju do të gjeni postime të ndryshme në lidhje me mëmësinë dhe aktivitete për fëmijët tuaj.

Përfshihen: Aktivitete educative, PDF me aktivitete të printueshme, Sygjerime librash për fëmijë,sygjerime produktesh etj....

 Më pëlqen të lidhem me nënat. Shpresoj t'i frymëzoj nënat që të argëtohen sa më shumë që të munden me fëmijët e tyre ndërsa janë ende të vegjël. Këto momente janë kalimtare. Bëni më të mirën prej tyre. Unë dua t'i tregoj mamasë se sa e lehtë është të krijojë mundësi të të mësuarit për fëmijën e saj. Dua që fëmija im t'i kthejë sytë pas këtyre viteve dhe të kujtojë se jam përpjekur të krijoj magji për të dhe se kam shijuar çdo moment të fëmijërisë dhe dashurisë së tij.

 

No comments:

Post a Comment